Back at home!

Hellosan på er! Lina här..

Nu har har jag varit hemma en vecka redan. Tiden går så fort och det har vart full fart med att träffa vänner och familj!

Sista helgen i London var helt grymt bra. Nyår var en av dem bästa! För er som tänkt att fira nyår där i framtiden kan jag lätt rekommendera att boka bord med fyra rätters på TigerTiger och sen festa loss där hela kvällen. Vi fyra tjejer som var där var helnöjda:) Dagarna därefter bestod av shopping med Emelie som va kvar med mig och att strosa runt in i det sista. Flyget hem gick med bra och slapp att betala extra för mitt bagage efter att packat om lite. Det var tur att jag hade med min Em, annars hade det vart värre:)

Har haft en mycket kul,spännande, kämpig, tuff, äventyrlig och lärorik höst och ångrar inte att jag tog mig dit! Det är skönt att vara hemma men skulle lätt vilja tillbaka då London är en grym stad att bo i och det finns mycket att hämta där! Vi får se vad framtiden utvisar men nu blir det vidare ner till Halmstad för att avsluta mina studier där till att börja med!

Vill tacka alla fina läsare som följt mig och Emma på vårat äventyr i London! Massa kärlek till er!!

Kramar Lina!




Dags att skåla in år 2012!

London by night

Emma och Daniel på väg för lite shopping!



Bye bye London!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0