Goodbye

Hej! Bättre sent än aldrig som man säger. Nu är det lite över en månad sen jag kom hem och det är alldeles för kasst att jag inte tagit mig tid att skriva ett litet hejdå här innan. Egentligen känns det kanske inte så meningsfullt längre såhär långt efter, men det kommer kännas så konstigt att kika in på blgogen då och då och inte riktigt sagt hejdå.

De sista dagarna i London hade jag Daniel på besök och vi hade några riktigt härliga dagar! Vi flängde runt här och  var, gjorde den sista shoppingen och sightseeingen. På nyår var vi på Billy Elliot musikalen, vi båda var väl sådär imponerade men vi hade en mysig kväll och trerättersmiddag på det!

Vår flygresa hemåt var allt annat än lugn, vi var ca 5 timmar försenade, stormen Emil hade dragit in och vi hade oss en skakig flygtur hemåt innan vi var hemma på svensk mark. Det har tagit ett par veckor nu att inse att vi faktiskt varit borta en termin. Många härliga minnen har skapats och London kommer numera alltid ha en speciell plats i hjärtat! Kommer garanterat åka tillbaka igen. Nyvunna vänskaper har vi fått också! Och jag kan säga att jag hade jag fått välja hade jag åkt med Lina igen, alla gånger om. Tack Lina för ett par underbara månader ihop, skratt, tårar, ilska över plugget haha. Många minnen vi kommer kunna se tillbaka på ihop!

Nu har vi fått klart att vi klarat 3 av 4 kurser i London, vi väntar fortfarande på det sista resultatet sen kan vi åtminstonde lämna skolan bakom oss! Tack till er alla som följt oss! Hoppas ni tycker det vart rolig läsning! Nu väntar nya äventyr i livet! Massa kramar Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0