Sommarvärme i London!

Hej hej! Lina här.
Idag har det varit en riktig hetta här i London, ca.27 grader, vilket är otroligt när vi snart går in i oktober månad.
Vi tog oss en härlig powerwalk denna förmiddag och Emma som hade extra energi fick även joggat lite. Det var verkligen underbart och hade det funnits något hav eller sjö i närheten så hade vi nog bägge hoppat i:). Efter det fick vi tvättat lite, vilket dock är ganska dyrt  här, typ 15 kronor för en maskin och likså för torktumlaren så det blir en del i längden. Men men, skönt att ha det i huset i alla fall. Vi hade planerat att hinna med massa innnan skolan idag, men vet inte vart tiden tog vägen. I vilket fall så började skolan först kl 18 idag med en lektion i The Role of the Manager och därefter ett seminarium som skulle varat till nio men hon släppte oss halv. Det känns lite ovant att ha en kvällskurs då ingen av oss är vana vid det, men det gick bra ändå och lärarna verkar toppen.
I morgon är vi lediga, åtminstone från lektioner men har lite homeworks to do och sen inviger vi helgen med boat party imorgon kväll med alla utbytesstudenter, det ska bli riktigt skoj.Good night and sleep tight!


Emma stretchar ut ordentligt!

Jag posar

Emma joggar uphill

Jag kramar ett träd eller nåt!

Emma is making the planking!

Ett par skor står uppstaplade mitt i gatan såhär, skumt eller?

Jag är redo för skolan

.....and so is Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0