Plugg

Emma här! Blev en riktig rivstart med skolan idag, har trillat in föreläsningsmaterial och kurslitteratur på vår internethemsida så nu är det bara att sätta igång! Hade ju en föreläsning idag, Cultural differences. Kursen kommer nog bli både givande och intressant så det skall bli skoj, förövrigt var skolan lite sådär. Fin fasad men ganska sliten byggnad. Dock verkade anställda som vi träffade väldigt trevliga. Jag fortsatte på min otursväg med pengar, skrev ut papper idag till olika föreläsningar för 6x priset på en sida bara för att jag valde färgskrivaren. Så adjööss med de 200 kronorna istället för typ 40 spänn. Orkar inte ens bry mig längre, men ifrågasätter vad denna klumpighet kommer ifrån?? sån här har jag aldrig varit tidigare. Hursomhelst, det var jäkligt krångligt för två blondiner att få igång verksamheten mellan datorn och skrivaren idag. Lina skrek frågor tvärs över datasalen i frustration när hon inte fick ordning, och där stod vi nere i en datorsal lokaliserad i en källare, två blondiner och hemtama andra studenter.  Är ni ens förvånade längre? Kändes lite gangstas paradise över skolan hehe, fast på ett bra sätt! Så att skriva ut tog aningens lång tid idag...

Nu har vi varit iväg på eftermiddagen, fixat ärenden, promenerat och handlat mat på ASDA. Ska ägna kvällen åt att läsa på lite plugg inför morgondagen som består av 4 föreläsningar 10-17.30. Gotta love those tuesdays!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0