It´s time..

Lina här..
Jag tänkte att det var nu dags för mig att visa att jag faktiskt existerar och tänkte härmed inviga bloggen:)
Nu är det inte långt kvar tills vi beger oss mot den stora staden,  om 19 h bestämt lyfter planet. Weiii säger jag på den, ska bli så galet spännande och kul. Det har vart full rulle nu igår och även denna dagen blir det full fart, packning, ärenden, umgås med vänner och familj osv. men packningen börjar äntligen arta sig. Det gäller att vikten inte stiger över dock men det återstår att se när jag lite senare tänkte väga dem.


Tycker själv att det ser ganska så bra ut, dock är inte allt i än så kanske blir att få packa om lite, yeah yeah det löser sig:)

Jag trodde att jag skulle känna mer resenerver och nervösitet än vad jag just nu gör, vet inte om det är bra eller dåligt? :P Men tror det är för att jag nu är så taggad på att bara få komma iväg och verkar ha det mesta under kontroll ( tror jag i alla fall), haha. Det lär dock inte bli så mycket sömn inatt men det gör inget för är så excited! Nu ska jag snart iväg för att möta Frida och Emelie och fixa dem sista ärendena. Nästa gång jag skriver så befinner jag mig i London. Jag säger bara London here we come :)

See ya soon!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är =)



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

www.avanna.se

2011-09-17 @ 14:43:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Kul med London! :)

2011-09-17 @ 18:23:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0