"Crazy, Stupid, Love"

Lina här..Hello alla läsare som troligtvis sover nu eller är ute och partar loss denna fredagskväll!
Idag har vi haft underbart väder här i Wembley, rena sensommarväder. Emma och jag började dagen med en powerwalk i bara kortärmat och vi hittade en ny runda som var riktigt fin med massa charmiga hus up on the hills.
Efter det fick vi städat våra rum och fixat lite. Det blev även en runda till ASDA för typ fjärde gånngen denna veckan och fick handlat lite , we love ASDA:). Det blev sedan lite chill hemma med Skype bland annat, helt sjukt var bra det är, känns ju som att man umgås fast på avstånd:)

Vid halv 7 så var vi nerbjudna till våra vänner på första våningen, Emilia, Åsa och Jennie och även deras roomie som också pluggar i Halmstad annars, Malin. Vi lagade tacos och hade mycket trevligt. Dock blev Emma och jag inte så långvariga då vi planerat in bio, som började 20.45. Vi tog biografen som bara ligger en tunnelbanastation ifrån oss på Finchley road. Det blev filmen "Crazy, Stupid, Love". Den var riktigt bra om man nu gillar romatiska komedier vill säga, som både Emma och jag gör. Sen var ju Ryan Gosling med och han gjorde filmen, behöver jag säga mer:). Nu blir det att försöka sova för imorgon ska vi ta oss till Notting Hill är planen. So sleep well!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kerstin kollar på korten och pekar på Lina på varje kort, Dää Dää! Sten koll! =) Puss på Er!

2011-09-25 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0