Bebiskiss, fika, alkisar och packning

Hallojsan ja, Emma här igen japp. Lite tjötigt kanske? Lina kommer göra entré med pompa och ståt känner jag på mig här när man minst anar, så bara att hålla utkik!

Kan säga att resfebern börjat ta över mig nu. Drömmer mycket konstigt på nätterna och igår var jag helt apatisk och uträttade inget större i resesammanhang. Är lite allmänt stressad med andra ord. Nu har jag precis slängt ihop allt jag ska ha med mig, har dock inte testat att få i det i väskorna än, vilket jag skall prova nu är det tänkt. Ville bara ta en paus och säga hej till er!

Idag har Seth och Terra varit här! Seth var så go och glad och skrattade och pratade mestadels, tills han kissade ner mig, precis som för några veckor sen. Den lilla busungen. Har även hunnit med en hejdå fika med Annika som kommer ploppa ut sin bebis när jag är i England, hängde med Emelie nere i parken, tjötade om allt möjligt och kollade på alkisarna. Har varit lagom disträ och haft tankarna någonhelt annanstans än där de bör vara.

Men nu är allt klappat och klart för avfärd skulle man kunna säga. Alla viktiga papper osv är fixat, det enda jag måste göra är att meddela SAS om att jag har extra bagage med mig men deras hemsida verkar ligga nere, sjukt störande... så får väl ha kvar den punkten på min todo-list.

Nu ska jag återgå till mitt packande, imorgon bär det av till Göteborg och Daniel så vi hörs kanske på lördag! Annars hörs vi i England nästa gång!

Ber om ursäkt för något dålig svenska i detta inlägg, orkar faktiskt inte ens koncentrera mig. :)

Hemma hos mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0