Koko club!!

Hello! Lina här..

Idag är både jag och Emma ganska så trötta efter en hård utekväll. Vi åkte på förfest till Nottting Hill med våra klasskompisar och hem till några som med kommer från Halmstad som vi lärt känna här. De bor tre tjejer och två killar i en lägenhet och de bjöd in till förfest igår. Det var mycket trevligt, vi var ca. 12 pers sammanlagt, bara svenskar för ovanlighetens skull:). Därefter blev det taxi till Camden town där nattklubben Koko ligger. Helt grymt ställe med flera våningar och band som spelade, Rusko - Jahova bland annat som tydligen är ganska stora här i UK. Det kändes som att vi var på konsert och stod på en av balkongerna med utsikt över hela dansgolvet och dansade loss. Ett riktigt bra ställe som lätt kommer att besökas igen. Det stängde kl 3 så då blev det taxi hem efter mycket lyckad kväll!

Trots att jag vart lite små trött idag så hakade jag på Åsa och Jennie till Brick Lane Market. Jag tyckte inte dem hade så mycket kul där men det var trevligt att bara strosa runt och höjdpunkten var maten. De hade olika matstånd med indiskt, thailändskt, kinesiskt, mogoliskt, turkiskt mm. Supergott och lite charmigt då vi fick sitta på en trottoar och äta. Kändes lite som att vi befann oss i Indien.

Ikväll blir det film, Emma har mobbat mig så länge nu för att jag inte hade sett Ice Age och Shrek, så i fredags blev det ju då Ice Age och idag ska jag ge mig på Shrek:)

Tyvärr hade varken Emma eller jag kamera igår vilket är bra tråkigt, men här kommer lite bilder från idag.
Kram på er!!


Så här såg det ut på Koko, bild tagen från internet:)



Jag och Jennie

Åsa och Jennie


Jennie

Trängsel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0