What a night!

God kväll! Lina här.

Idag har jag inte gjort många knop. Emma och jag fick gjort våran veckoshopping i alla fall på ASDA och så köpe vi Indisk take away mat som var ganska god. Men i övrigt har har ja mest vilat och fått pluggat lite. Gårdagen blev lite hårdare än väntat men ack så kul. Emma, jag, Åsa, Emila och Jennie åkte igårkväll till Baker st och åt på Nandos, en kedja här i England som har kyckling i olika varianter. Jättemysigt och bra ställe. Maten var super god och billig med så dit lär vi gå igen. Efter det så tog vi oss vidare till en pub, och då hade vi mött upp två tjejer till som Åsa känner och minglade lite där. Den låg på en trevlig bargata som jag tidigare inte varit på, som låg mellan Oxford st och Baker st. Planen från början var att bara ta något glas och åka med sista tunnelbanan hem men den planen sprack ganska fort. Jag kontaktade en promoter som jag träffat ute för några veckor sedan som gett sitt visitkort, och han signade upp oss på gästlistan på Whiskey Mist, så vi brudar plus ytterligare några som vi också mötte upp drog dit. Lina +9 var vi och kom in gratis och blev ledda till ett bord med helrör, lyxkigt värre. Ett riktigt bra ställe och vi hade en grymt bra kväll, dansade och minglade till stängning. Dem spontana kvällarna är ofta dem roligaste:) Jag var hemma kl 4 så blev lite senare än tänkt men det var det lätt värt.
Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Emelie!

Å vilka underbara bilder! Saknar er å denna underbara stad! Men på nyår kör vi igen. Så Lina håll kontakten med denna partyfixaren! =) Puss på er!

2011-11-06 @ 15:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0