Frisören..

Hej bloggen! Lina här..

Nu har jag precis kommit hem från frisören och lagat middag med Stine. Emma har ju flyttat ut denna helgen för att bo med sin familj inne i stan, så jag får klara mig själv i fyra dagar, herre gud så länge har vi inte vart ifrån varandra på över 2mån, får se hur detta går:).
Jag blev i alla fall nöjd hos frissan, kan säga att när det kommer till mittt hår så är jag väldigt rädd att låta vem som helst klippa och färga det, så var väldigt tydlig med hur jag ville ha det. Haha de tyckte säkert jag var asjobbig, men jag blev nöjd och det är huvudsaken:). Både Stine och jag var där och fixade oss, Stine blev också jättefin, hon blev t.om med klippt av en svenska. Veckan har vart bra i övrigt, då jag fått godkänt på tre av tre tentor vilket känns hur skönt som helst, att få bra feedback på det man gör så man vet hur man ligger till, då det ändå är på engelska och ett annat sätt att plugga på. Både Emma och jag har klarat oss bra och på två st fick vi exakt samma marks, hehe lite lustigt.

Ikväll blir det film "The Help" med Stine och imorgon nalkas plugg igen men på eftermiddagen ska Stine och jag till salongen vi var på idag och bli stylade, naglar, make-up, hårstyling och sen photos. Ska bli riktigt kul att få vara modell för en dag;) Därefter ska vi ut och käka och puba lite, blir nog en bra fredag.
Ha det fint gott folk!

Het man är hos frissan :P

Stine nyfrissad!

Jag nyfrissad, syns kanske inte så bra. De fick ju knappt klippa det för mig, men betydligt fräschare är det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0