Last Weekend

Hejsan hallojsan! Emma här! Är lite trött i huvudet så ska göra någon form av en enkel uppdatering här och låta bilderna tala för sig själva!

I lördags var jag, Caroline och Frida på Oxfort street så att de fick testa på lite London shopping! På eftermiddagen gjorde vi wraps hemma med Stine innan vi svidade om och åkte till Paddington på förfest hos ett par svenska tjejer som också pluggar i Halmstad. Denna helgen har även Åsa och gänget också haft besök från vår klass därhemma så det kändes som värsta reunion i helgen haha. Kul förfest var vi på! Ca 30 pers i en liten lägenhet, och jäklar vilket drag det var! På kvällen splittrades vi, Frida och Caroline åkte hem medans jag, Lina, Jennie, Sofie och Mike kom in på Penthouse som ligger i Leicster Square, riktigt coolt ställe med 3 våningar med dansgolv och man hade utsikt ända till London Eye.

I söndags stod vi upp med tuppen och promerade i Soho, Covent Garden, åkte till Tower bridge, fikade på Costa och åt middag på Bella Italia, sen avslutades kvällen med lite shopping på Oxford street igen. Jag känner mig megaduktig som inte shoppat allt i helgen, förutom en liten kjol!

Så allt som allt var det en riktig toppenhelg och jättekul att ha haft tjejerna här på besök!!

I måndags var det back to business med både skola och skriva klart HRM tentan, igår var det också skola för hela slanten och idag lämnar vi in tentorna! 


Nu är både jag och Lina superpirriga för imorgon kommer hennes kompis Frida hit, och på kvällen kommer min älskade Daniel som jag längtat efter så!!!!Ska bli helt underbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0