Skoluppdatering, dra på trissor!

OJOJOJ en mitt i veckan uppdatering!Händer så sällan så! Här är Emma idag vid lilldatorn. Klev precis upp sängen och är verkligen AS trött idag, ursäkta ordvalet. Men så kan det vara, så sov lite länge idag eftersom att vi har kvällskurserna ikväll.

Både i måndags och igår var vi i skolan hela dagarna, gårdagen avslutades med både seminarium (för min del) och lektion med världens bitch till lärare (ursäkta ordvalet igen), men hon är verkligen en bitch så kan inte finna ett mer passande ord. Vi fick dessutom ut den sista HRM tentan igår och scheisse får jag säga. Jag och Lina kommer nog aldrig hem igen! Men helt seriöst, alla andra kurser är hanterbara och avslutas 14 dec, men hon som föddes på snedden ger oss den största uppgiften av alla och tröstar oss med (hånar oss) att vi har ända till 9 jan på oss. Yeah right, som att man vill sitta med uppgiften över JUL och över NYÅR och när vi kommer HEEM. Ok, ska nog försöka avklara detta på ett smidigt sett men det är lite trist när jag och Lina sett fram emot att göra ALLT i London våra två sista lediga veckor, och nu får vi vara mycket glada om vi ens har råd att ta ledigt en vecka.

Orkar inte ens skriva mer om kärringen för hon är utan tvekan den mest empatilösa människa och lärare jag träffat på under alla mina skolår, så nu vet vi ifall vi klagar mycket framöver här ;)

Vi har iallafall fått tillbaka två tentor i Cultural Differences och Work Psyhology och båda klarade båda :D Woho för oss!!! Idag får vi även tillbaka tentan i The Role of the Manager så några moment är avklarade. Nu är det bara 4 tentor kvar varav 3 ska vara klara inom 3 veckor, men varför stressa ? ;) ...

Hmm, imorgon kommer mamma, syrran och bror och då flyttar jag in med dem på hotell i stan, mucho grande!
Det var la det för nu, hoppas ni alla har en trevlig onsdag! Och här hade det vart passande med ett Mia och Klara klipp för att höja stämningen lite, men får inte in filmen på sidan och då kändes det lilla roliga plötsligt mer krångligt. Ha de göttans hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0