Love is in the air

Hade verkligen en supermyysig helg med min Daniel här. I torsdags kväll åkte jag ut till Heathrows flygplats för att möta upp honom, var precis lika cheesy som i en film när vi sågs på flygplatsen.. eftersom han landade så sent som efter 21 åkte vi bara tillbaka till Wembley och var framme framåt 23 tiden...

Fredagen spenderade vi i klassiska Soho, Oxford street, fikade på Costa, middag på Nandos, tyvärr lite repris på föregående helger men sällskapet var dock oslagbart. På kvällen gick vi till Dominion Theathre och kollade in We will Rock you som var helt fantastisk och superrolig! Helt klart ett bra val!!

I lördags åkte vi till Notting Hill med Frida och Lina som Lina tidigare nämnt, efter blev det Hyde park. Vi skiljdes senare åt, jag och Daniel tog tunnelbanan åt fel håll, hamnade i Notting Hill igen, fick ta bussen tillbaka till Trafalgar square där Big Ben fick sig ett besök och efter det blev det middag. Jag och Daniel var pigga och bestämde oss för en sen bio, nämligen den nya Twilight filmen Breaking Dawn. Vår första bio. Mys mys mys.

I söndags var vi lata och gjorde ingenting speciellt mer än att åka till Vapiano med Lina och Frida för en god middag, Daniel åkte hem imorse 4.30 och genast kändes det väldigt tomt. Är glad att han kommer tillbaka om 5 veckor. Har haft två supertrevliga veckor med besökare och nu på torsdag kommer mamma, min bror Daniel och syster Åsa på besök. Då flyttar jag in en weekend på hotell med dem, turist javisst. Ska bli jättehärligt!!!

Idag var vi i skolan hela dagen, fick tillbaka våra första tentor som var godkända och inga är mer glada för det än vi! Ett moment av 8 ur världen haha. Kvällen avslutades idag med tacos här på bygget, jag och frugan. Nu ska jag chilla vidare, lång dag imorgon i skolan igen så vi höres!

Här får ni lite kärleksbilder :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0