Indian cousine

Hej, Emma här.

Vet inte om det framgick så tydligt i Linas inlägg att jag inte var med dem ute i fredags. Har haft problem med min fot så fick hoppa den kvällen, nu känns det dock som att den är på bättringsvägen vilket är skönt! Har hoppat runt och känt mig som en pensionär hela veckan, foten måste fått en chock efter den intensiva löprundan förra veckan.
Hursomhelst, gårdagen spenderade jag hemma med plugg, fick skrivit ca 900/2500 or på HRM tentan, så en bit på vägen iallafall.

Jag och Lina köpte indisk mat igår som var sådär, jag har inte ätit det förr men enligt Lina var det sådär så vi kommer nog inte handla från det stället igen, som tur är har vi en annan indisk restaurang som tydligen var bättre! På hemvägen fick vi se när folk strömmade ut från Wembley Stadium efter en rugbymatch. Det var lite mäktigt att se faktiskt!

Igårkväll såg jag och Stine på film, först The accidental Husband och Midnight in Paris efter det. Någon gång i mitt liv måste jag börja lära mig franska! Underbart språk.

Nu har jag suttit och pluggat ett tag här på förmiddagen idag, HRM har jag lagt åt sidan då vi har in class test på tisdag i psykologi. Lika bra att försöka fokusera på det, och alla seminarier dessutom... så multitaskar en del här kan man säga. Hoppas alla har en trevlig söndag!!! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

Såg midnight in Paris på en av min flighter nu :) Riktigt mysigt film. Håller med dig om franskan.. Fast inser att det för min del är VÄLDIGT långt bort, haha.. SES SNART! Puss och kram

2011-11-08 @ 07:35:40
URL: http://fiddeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0