Lite tomt...

God kväll! Linisen här..

Nu är det bara två dagar kvar till julafton, can´t believe it! Idag har det skrivits på uppsatsen och igår också. Är så omotiverad nu med att plugga, vill bara bli klar så att jag kan njuta av dem sista dagarna. Emma och jag tog oss till skolan idag på em för att skriva ut lite och lämna böcker. Därefter letade vi upp den svenska affären som har massa svensk mat och jag tog en korg och var redo att handla. Efter att kollat runt lite insåg vi att vi har det vi behöver till jul och eftersom vi snart är hemma är det ingen idé att köpa på sig, så ställde tillbaks korgen och vi lämnade affären tomhänta:) Vi tog sen en trevlig fika på Costa. Det var skönt att komma ut lite och lämna Wembley och plugget. Vi avslutade kvällen med filmen Contaigon.

Det känns allt lite konstigt här nu, i måndags sa vi hej då till Åsa & Co, igår till Stine och idag till våra tyskor. Alla har verkligen lämnat oss, det känns lite tomt faktiskt. Det är många blandade känslor nu, då terminen verkligen är slut och London börjar närma sig sitt slut med plus att det är julafton om två dagar. Tur att Emma och jag har varandra här och vi kommer nog få en mysig jul, det ska vi se till:) Imorgon blir det plugg och sen ska vi ta oss till ett shoppingmall som ligger 15 min från oss med 120 shops och detta har vi missat, kan inte fatta hur?:)

Nu ska det sovas, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0