Sista helgen!

Hejsan alla glada! Lina här..

Nu är jag äntligen klar med min uppsats vilket känns lovely, så nu är jag ledig fram tills 16:e jan. Kan inte beskriva min känsla av hur skönt detta känns:D Igår fick jag äntligen träffat Nicko som jag jobbat ihop med hemma under en längre tid och han har bott i London hela tiden jag vart här, men eftersom vi bägge vart så busy har vi inte haft tid att ses. Men igår så möttes vi upp i ösregnet och hittade efter lite letande en nice bar i Covent garden där vi tog ett par glas och pratade om allt möjligt. Det var verkligen trevligt och det blev några timmar.

Jag kan inte förstå att detta är sista helgen här i London nu, det har gått så fort. Vart tog tiden vägen liksom? Det ska bli kul att komma hem men jag vet att jag kommer att sakna London som in i.... Har verkligen kommit in i livet här nu, det tar ju ofta ett tag på ny ort, så på så sätt känns det lite trist att lämna nu. Men men staden finns kvar:)

Idag kommer Emelie på besök och stannar tills på ons då vi bägge åker hem tillsammans. Är så taggad för att fira Nyår här imorgon, Åsa och Emilia är även på väg hit igen, så det kommer bli en toppen helg! Emmas Daniel kom hit igår så nu blir det huset fullt igen.

Hoppas ni alla får en riktigt bra Nyår nu och jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt. Tackar för år 2011 och hoppas på ett nytt äventyrligt år:D

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0