Lite bilder från lördagen har utlovats

Hej hej! Emma  här i ottan! Trots att det är söndag är det powerwalk och plugg som står på schemat, aningens mosig i huvudet är jag men hoppas att det är något lite frukost kan bota! Här kommer lite lördagspics! Jag råkade ju springa på Tilde de Paula i baren, som jag var tvungen att bli förevigad på bild med haha. Aja, så kan det gå! :)

Jag och Tilde hehe

Vi mellanfestade på Dirty martini som hade riktigt nice inredning, tyvärr ville inte den bli bra på bild


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej :) har ni lite bra tips så bra saker i london så som bra shopping? bra mat ställen? saker man typ måste se eller göra?

2011-12-06 @ 22:17:38
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0