Hej alla!

Emma här! Juldagen idag och jag känner mig inte alltför pigg! Är fortfarande dunderförkyld och seg men hoppas på att kunna vila upp mig ordentligt idag så jag är pigg imorgon och fit for fight för att skriva klart tentan.

Igår var det som sagt julafton ju! Knappast någon som missat det! Vi hade en riktigt riktigt bra jul så vi kunde inte vara mer nöjda! Vi började morgonen med en mysig frukost, så bytte jag och Lina julklappar med varandra!
Efter det skulle vi åka till en julmarknad i Southbank, som låg precis vid London Eye! Där mötte vi upp Johan och gick och strosade ett tag, men marknaden var ganska liten så det blev bara en kort sväng! Efter det traskade vi vidare mot Trafalgar Sq och hamnade i kyrkan där på en gudstjänst med lite skådespeleri om Jesus födelse. Efter en timme fick vi nog och åkte hem till Wembley igen! Där vankades det julbord, Kalle Anka, spel, julklappsleken, dricka och fika och timmarna gick så fort att Johan tyvärr var tvungen att åka vid 22.30 eftersom att hela tunnelbanenätverket ligger stängt idag för England har sin julafton idag. Jag och Lina satte på Tomten är far till alla barnen och deckade i soffan. Riktigt roligt hade vi och vår julafton var över allas förväntningar!  Nu blir det lite chill idag sen imorgon är det att ta tag i hårdhandskarna med tentan! Tack för alla god julhälsningar vi fått! Det värmer! Kramar Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0