En dag i Cambridge!

Hej på er!

God fortsättning på er och hoppas ni haft lite ledighet. Själv har både Emma och jag slitit med HRM tentan, vilket vart väldigt tufft, svåraste uppsatsen hittills får jag säga. Men nu är jag mer eller mindra klar, blir finjustering imorgon bara och sen får det vara. Idag tog vi oss en dag ledigt, efter att i stort sätt suttit inlåsta i några dagar så var det väl behövligt!
Vi åkte kl 10 i morse och kom hem halv 8 på kvällen. Målet var staden Cambridge, 45 min med tåg från London men ca. 2h resväg sammanlagt från oss. En helt underbar liten stad. Skönt att komma bort från London lite och få se annat av England med. Vi åt lunch på ett trevligt ställe, hamnade i några affärer, strosade runt och kollade på all vacker arkitektur som staden erbjuder! En helt fantastisk dag och skulle lätt vilja åka dit igen! Nu blir det film för oss.

Ha det fint, kramar!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0